Rodzaje opakowań

Opakowania jednostkowe

Producent opakowań jednostkowych pomoże ci dostarczyć każdy towar – estetycznie i bezpiecznie

Branża e-commerce dynamicznie się rozwija, co wynika z postępującej cyfryzacji i nieustannie poszerzającej się oferty sklepów internetowych. Można zaryzykować stwierdzenie, że sklepy online wypierają te stacjonarne. Kupowanie przez Internet jest łatwe, szybkie i pozwala na znacznie większy wybór. Niezwykle ważnym elementem branży e-commerce są nowoczesne opakowania jednostkowe.

Solidnie zabezpieczona przesyłka i opakowany w estetyczne pudełko produkt mają znaczący wpływ na doświadczenia zakupowe klientów. Co więcej – opakowania kartonowe jednostkowe są świetnym nośnikiem reklamy i pomagają budować świadomość marki. Dzięki dobrej jakości opakowaniom zadbasz o klienta, a ten chętnie do ciebie wróci. Pomoże ci w tym producent opakowań jednostkowych, który ma w ofercie różne rodzaje pudełek. Dowiedz się, jakie opakowania masz do wyboru.

 

Rodzaje opakowań jednostkowych

Dostępne są różne rodzaje opakowań jednostkowych, dzięki czemu dobierzesz idealne pudełko dla swojego produktu. Pamiętaj, że opakowania jednostkowe muszą być dopasowane do towaru – nie mogą być za duże, ani za małe. Muszą też odpowiednio zabezpieczać nietypowe produkty (na przykład plakaty, szklane dekoracje itp.). Nie martw się – znajdziesz odpowiednie pudełka jednostkowe do każdego produktu. Kartony jednostkowe sprawdzają się bowiem w każdej branży: spożywczej, farmaceutycznej, kosmetycznej, odzieżowej, elektronicznej i wielu innych.

Oto najchętniej wykorzystywane kartony jednostkowe:

  • Kartony klapowe – są to klasyczne kartony, które pozwalają na wysyłanie kilku produktów w jednej paczce. Cechują się prostym i estetycznym designem, a przy tym są niezwykle trwałe. Ponadto kartony klapowe dostępne są w wielu różnych rozmiarach. Mogą być wysokie i wąskie lub szerokie i nieco bardziej płaskie. Wyślesz w nich książki, kosmetyki, gadżety elektroniczne, produkty żywnościowe, a nawet odzież. Możliwości są właściwie nieograniczone, natomiast same kartony są bardzo tanie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej branży i pozwoli na optymalizację kosztów przesyłki.
  • Kartony fasonowe (inaczej opakowania wykrojnikowe) – są bardzo łatwe w składaniu, co z pewnością przyspiesza proces przygotowania towaru do wysyłki. Kartony występują w różnych rozmiarach, ale ich cechą wspólną jest charakterystyczny design (są płaskie). Do pakowania nie potrzebujesz żadnych dodatkowych akcesoriów (np. taśmy klejącej). Niektóre modele są dodatkowo wyposażone w pasek klejowy oraz zrywalną taśmę. Opakowania tego typu są eleganckie i bardzo estetyczne. Ponadto można na nich umieścić dowolny nadruk (gotowy – na przykład: „Dziękujemy za zakup”, ale także w pełni spersonalizowany: twoje logo lub hasło reklamowe).
  • Kartony z automatycznym dnem – dużym atutem tych kartonów jest szybkość i łatwość składania, co przyspiesza pracę. Właściwie nie ma co mówić o składaniu. Wystarczy ścisnąć karton z obu stron i można pakować do środka produkty. Te nowoczesne opakowania jednostkowe mają podwójne dno, co pozwala na wysyłkę cięższych przedmiotów. Dostępne są modele z paskiem klejowym lub tradycyjne, które wymagają zaklejenia taśmą klejącą.
  • Kartony z gotowym nadrukiem – jak sama nazwa wskazuje, są to kartony z nadrukami. Możesz wybrać spośród kilku różnych wariantów: estetyczną grafikę lub hasło.
  • Kartony do paczkomatów – koniecznie musisz mieć takie opakowania, jeżeli twoi klienci preferują wysyłkę paczkomatem. Kartony są dopasowane do wielkości skrytek w polskich paczkomatach. Dostępne są trzy gabaryty: gabaryt A, gabaryt B i gabaryt C. Opakowania te są dostępne jako klasyczne kartony, ale także pudełka fasonowe.
  • Kartony na książki – zapach świeżo zadrukowanych kartek i gładki grzbiet książki. Twoi klienci mogą liczyć tylko na pozytywne wrażenia, jeśli solidnie zapakujesz książkę. Specjalny karton zabezpieczy newralgiczne miejsca, takie jak grzbiet i krawędzie okładki, a książka dotrze w nienaruszonym stanie. Kartony są oczywiście dostępne w różnych rozmiarach.
  • Tuby – jest to po prostu cylindryczna tuba z wieczkiem, przeznaczona do pakowania konkretnych produktów, takich jak: plakaty, rysunki, ale także kosmetyki w słoiczkach.

 

Pudełka jednostkowe – dlaczego warto z nich korzystać?

Opakowania jednostkowe z kartonu mają wiele zalet, które czynią je idealnym wyborem. Przede wszystkim są trwałe i solidne – wykonuje się je z kilku warstw tektury. Są także ekologiczne, ponieważ tektura jest surowcem, który nadaje się do recyklingu. Ponadto opakowania warto potraktować jako nośnik reklamy i umieścić na nich swoje logo. Jest to ważny element komunikacji wizualnej marki, który pomaga wzmacniać pozytywny wizerunek firmy.

O kartonowych opakowaniach wiesz już wszystko. Postaw zatem na wybrane opakowania kartonowe jednostkowe i zadbaj o swoich klientów.

Skontaktuj się z nami